Swakopmund vervolg

7 augustus 2017

'S avonds heerlijk wezen eten aan zee bij een visrestaurant (errug lekker). De volgende morgen vroeg uit de veren en geweldig dat we ons ontbijt gesmeerd en al mee hebben gekregen (omdat we al om 07:00 uur moesten gaan rijden), uiteindelijk kwamen we precies om 07:45 uur aan in Walvisbay. Onze gids (François) een levensgenieter bij uitstek en heerlijk enthousiast met zijn land rover + aanhanger + 2 persoons Kajaks op weg. Na een ruwe rit door zandduinen met links de zoutpannen en rechts de zee vol met flamingo's. Uiteindelijk op het einde van een landtong aangekomen waar het uitpuilde van de zeehonden (Robben). Miriam samen met Maj en ik (zei de gek) samen met Jur in de kajak. Wat een geweldige ervaring, de zeehonden wilden in de Kajak duiken en het klonk alsof we in een wei vol schapen stonden (wat een gebler). Na dit geweldige avontuur nog de rest van ons ontbijt opgemaakt en toen de reis vervolgd naar Damaraland (erg spannend qua tijdsbestek). Om 17:30 uur kwamen we aan in Damaraland (1/2 uur voor zonsondergang) en wat een gave campeer plek, zeer grote eier rotsen waartegen onze buitendouche en buitenkeuken is gebouwd (zie foto) met als klap op de vuurpijl al een brandend kampvuur met erboven een stalen ketel voor een warme douche (gaaf gemaakt), binnen kwartier hadden we autotenten opgebouwd en kampvuur voor onze braai (bbq) klaar. Heerlijk gegeten en genoten van heerlijke stilte en sterrenhemels. Na een rustige nacht de volgende morgen nog kunnen genieten van een warme douche ( wat een systeem) en vroeg vertrokken naar volgende camping met als tussenstop Twijfelfontein (eeuwenoude rotstekeningen).
Wordt vervolgd

1. Jeanne:
    7 augustus 2017
    Geweldige verhalen, leuk om te lezen dat jullie genieten,

Jeanne
  2. Wilma:
    8 augustus 2017
    Wat een andere wereld! Ervaringen die ze jullie niet meer afnemen. ENJOY!
  3. Ben Gerda Terbonssen:
    8 augustus 2017
    Wat genieten jullie!
    Nog heel veel plezier.

Groetjes Opa en Oma.
  4. Marita Reijmer:
    9 augustus 2017
    Super verhalen! Leuk geschreven ook. Geniet volop en nog veel avonturen toegewenst.
  5. Taco en Chantal:
    9 augustus 2017
    Jeetje!! Mooi zeg
  6. Willy Polman:
    10 augustus 2017
    prachtige foto,s maar ook van de reisverslagen geniet ik.
    Knap gedaan.